Συχνές Ερωτήσεις

Ο λογαριασμός μου στο ShoeMall

Ερωτήσεις που αφορούν το λογαριασμό σου.

  • Επιλέγεις το πεδίο ΕΙΣΟΔΟΣ/ΕΓΓΡΑΦΗ που βρίσκεται πάνω δεξιά στη σελίδα
  • Στην δεξιά πλευρά της σελίδας υπάρχουν τα πεδία που πρέπει να συμπληρώσεις αν δεν έχει κάνει εγγραφή
  • Συμπληρώνεις τα στοιχεία σου (*)τα πεδία με αστερίσκο είναι υποχρεωτικά
  • Αφού συμπληρώσεις τα στοιχεία σου, κάνεις κλικ στο κουμπί ΕΓΓΡΑΦΗ
  • Ο λογαριασμός σου είναι έτοιμος!
  • Σημαντικό:Συμφωνώντας να λαμβάνεις νέα και ενημερώσεις από το shoemall.gr θα λαμβάνεις newsletter με τα νέα και ειδικές προσφορές που έχουμε για τα μέλη μας

Μπορείς να επισκεφθείς την ειδική σελίδα που έχουμε, φτιάξει εδώ. Γράφεις το email σου, και ακολουθείς τις οδηγίες στο mail που σου έχει σταλεί.

Αν λάβεις email Υπενθύμισης Προσωπικού Κωδικού χωρίς να το έχεις ζητήσει, επικοινώνησε άμεσα μαζί μας. Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο +30 22314 40020, από Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 – 19:00 και Σάββατο 09:00 – 15:00.

Κάνεις είσοδο στο shoemall.gr με το email και τον κωδικό πρόσβασης, που έχεις δηλώσει κατά την εγγραφή. Εκεί μπορείς να δεις και να τροποποιήσεις όλα τα στοιχεία σου:

  • Επεξεργασία λογαριασμού
  • Παραγγελίες
  • Διευθύνσεις
  • Εταιρικές διευθύνσεις
  • Αγαπημένα
  • Επιλογές ενημερώσεων



Η πλοήγηση μου στο shoemall.gr

Ερωτήσεις που αφορούν την αγοραστική σου εμπειρία.

  • Πλοήγηση: Μπορείς να πλοηγηθείς στο κεντρικό menu του shoemall.gr, αρχικά επιλέγοντας την κεντρική κατηγορία προϊόντων που σε ενδιαφέρουν. Στη συνέχεια επιλέγεις τις υποκατηγορίες μέχρι να φτάσεις σε μία λίστα προϊόντων. Τέλος, για περισσότερες πληροφορίες, κάνεις κλικ πάνω στο συγκεκριμένο προϊόν που σε ενδιαφέρει.
  • Βy Brand: Επιλέγεις την κεντρική κατηγορία BRANDS στο κέντρο του μενού ή κάτω από το slider, από εκεί κάνοντας κλικ στο brand το οποίο σε ενδιαφέρει βλέπεις την λίστα με τα προϊόντα της αντίστοιχης εταιρείας όπου και μπορείς να επιλέξεις το προϊόν που θέλεις.
  • Αναζήτηση: Εισάγεις έναν όρο στην μπάρα αναζήτησης που βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της σελίδας. Μπορείς να ψάξεις οποιονδήποτε όρο (brand, όνομα προϊόντος, κωδικός προϊόντος κ.λπ.) και να επιλέξεις το προϊόν που θέλεις μέσα από τα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ο Οδηγός Μεγεθών που βρίσκεται στη σελίδα του κάθε προϊόντος δίπλα στην επιλογή μεγέθους είναι φτιαγμένος έτσι ώστε να μπορείς να επιλέξεις το σωστό μέγεθος για σένα, ελαχιστοποιώντας την πιθανότητα λάθους.

Αν, ωστόσο, χρειαστείς οποιαδήποτε διευκρίνιση, μπορείς να επικοινωνήσεις με τρεις τρόπους με την ομάδα του shoemall.gr (τηλεφωνικά, μέσω mail, μέσω social media)

Οι επιλογές πληρωμής είναι 4:

  • Αντικαταβολή (έξοδα αντικαταβολής 1,90€)
  • Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
  • PayPal

H επιλογή παράδοσης είναι :

  • Με κάποια από τις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφορών ( Courier Center, Speedex & ELTA courier)



Η παραγγελία μου στο shoemall.gr

Ερωτήσεις που αφορούν τις αγορές σου.

Στο shoemall.gr κάνουμε όλα τα βήματα απλά! Για αυτό έχεις 14 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής για να αλλάξεις το προϊόν ΔΩΡΕΑΝ. Αφού ολοκληρώσεις την επιστροφή, η Speedex Courier θα έρθει να παραλάβει το δέμα, από τη διεύθυνση που καταχώρησες, στην αρχική παραγγελία..


Η διαδικασία είναι απλή και μπορεί να γίνει με δύο διαφορετικούς τρόπους:

  1. Για εσένα που δεν έχεις γίνει ακόμα μέλος της παρέας μας

 

  • Συμπληρώνεις τη  Φόρμα Επιστροφών με τα απαραίτητα στοιχεία
  • Συσκευάζεις κατάλληλα το δέμα με το επιστρεφόμενο είδος ( ή είδη )
  • Συμπληρώνεις πάνω στο δέμα τη διεύθυνση επιστροφής : Καποδιστρίου & Αμαλίας 2, Τ.Κ. 35100, Λαμία, +30 22314 40000
  • Τέλοςμ πηγαίνεις το δέμα στο κοντινότερο κατάστημα Speedex Courier που σε εξυπηρετεί

 

  1. Για τα μέλη της παρέας μας:
  • Εισέρχεσαι στο λογαριασμό σου, όπου έχεις ανάλυση των πρόσφατων παραγγελιών σου
  • Επιλέγεις το σύνδεσμο «Επιστροφή» (στα δεξιά του πλαισίου) και το σχέδιο προς επιστροφή
  • Στο παράθυρο που ανοίγει, επιλέγεις το προϊόν που θέλεις να επιστρέψεις και τον λόγο επιστροφής του
  • Ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της αρχικής παραγγελίας σου γίνεται και η επιστροφή των χρημάτων σου. Σε περίπτωση που είχες επιλέξει Αντικαταβολή ή Τραπεζική κατάθεση θα πρέπει να συμπληρώσεις τα στοιχεία του IBAN σου.


Κατά την επιστροφή, το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, με τα ταμπελάκια του, χωρίς φθορές και το παραστατικό αγοράς εντός του δέματος.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρεις στη σελίδα Επιστροφές και Αλλαγές.

Μπορείς να μπεις στον λογαριασμό σου και επιλέγοντας την ενότητα «Οι παραγγελίες μου» να δεις πληροφορίες για όλες τις παραγγελίες που έχεις καταχωρήσει.

Εναλλακτικά, μπορείς να επισκεφθείς το σύνδεσμο Εξέλιξη Παραγγελίας.

Η εκτέλεση των παραγγελιών γίνεται μέσα σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες. Η παράδοση των παραγγελιών από τις εταιρείες μεταφορών γίνεται μέσα σε 1 έως 4 μέρες, ανάλογα με τη διεύθυνση παράδοσης.

Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας, αρχίζουν να υλοποιούνται την πρώτη εργάσιμη μέρα μετά την τελευταία ημέρα της αργίας. Ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης ξεκινά να μετρά από τότε.

Σημαντικό

Αν δεν παραλάβεις την παραγγελία σου στον προβλεπόμενο χρόνο & δεν έχεις λάβει ενημέρωση για ενδεχόμενη καθυστέρηση, επικοινώνησε μαζί μας από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 19:00 και Σάββατο 09:00 – 15:00 στο τηλέφωνο +30 22314 40000

Σε περίπτωση που θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου για οποιονδήποτε λόγο, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο τηλεφωνικό κέντρο, ή να μας στείλεις mail ή να επικοινωνήσεις στα social media.

Σημαντικό:

Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση σε διάστημα 2 ωρών από την καταχώρησή της. Μετά το 2ωρο είναι πιθανό η παραγγελία να έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, οπότε η ακύρωση δεν θα γίνει δεκτή.

Το οπτικό αποτέλεσμα εξαρτάται από την ποιότητα ανάλυσης της οθόνης σε κάθε συσκευή. Οι φωτογραφίες και η ανάλυση χρωμάτων κατά την επεξεργασία από εμάς έχει γίνει με γνώμονα την πιστότερη δυνατή απόδοση της πραγματικής απόχρωσης κάθε προϊόντος.

Σε περίπτωση που θέλεις να αλλάξεις το προϊόν, μπορείς να το κάνεις, μέσα από την φόρμα αλλαγής, που θα βρεις στη σελίδα Επιστροφή Παραγγελίας. Αν θες να ακυρώσεις την παραγγελία σου για οποιονδήποτε λόγο, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας στο τηλεφωνικό κέντρο, ή να μας στείλεις mail ή να επικοινωνήσεις στα social media.

Σημαντικό:

Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου χωρίς την παραμικρή επιβάρυνση σε διάστημα 2 ωρών από την καταχώρησή της. Μετά το 2ωρο είναι πιθανό η παραγγελία να έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, οπότε η ακύρωση δεν θα γίνει δεκτή.

Το καλάθι μου
Menu